![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Voor POL: in de plaats van :-) moet je eens dat streepje weglaten. Ofwel op de "post reply" knop klikken, dan kom je op een pagina waar je gewoon de smileys kan aanklikken. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
@ Pol Welkom op dit forum, maar "amaai mijne man, gij kunt nogal een zaag spannen, zeg!" ![]() |
|
||||
|
||||
@ ICEMAN, vorig jaar typische beginseizoenssituatie, auto net af, nog niet gereden, misschien een beetje overmoedig
@Baron, ik verdedig mij een beetje, ik zal m'n zaag in't vervolg thuis laten ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
sporen staan er nog steeds en was erbij dat weekend
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Schone foto Ottooke !!!
|
|
|||
|
|||
over welk stukje beton hebben jullie het eigenlijk????
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
't is maar dak totaal nie weet waarover jullie het hebben en ik kom 5mei nog eens naar zolder
als zelfs professionele piloten zich laten vangen wil ik men subje daar niet pertotaliseren hé ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
miss ff off topic ma wat ik wel fijn vind is dat de gaten in het uitkomen van de villeneuve zijn gedicht. de organisatie heeft dit waarschijnlijk gedaan voor de ws ma voor de fietsers is het wel mooi meegenomen... en over de chicane: waarom leggen ze het uitkomen niet wat rechter en het insnijden wat scherper. de piloten komen er dan rustiger door en kunnen dan na de eerste bocht direct op het gas voor het heuveltje. ik denk dat er dan minder crashes zijn. Ik kan natuurlijk ook kompleet fout zijn. kan een piloot eens zeggen wat hij hiervan vind??
|
|||
|
|||
@ supra dat is niet voor de worldseries gedaan want dat is de maandag na het weekend gelegd
reden : als daar een moto door moet dan geraakt die daar niet meer uit |
|
||||
|
||||
ik vind het toch wel fijn, want als je in een peleton van +- 200 man door de villeneuve moet kan zo een gat wel eens een lelijke spelbreker zijn. als je zo 2 keer per week gaat fietsen op circuit zie al de veranderingen direct, zo zijn er op andere plaatsen ook kurbs bijgekomen.
|
|