![]() |
|
|
||||
|
||||
Laval toe ?
Zondag even in Francorchamps gepasseerd en tot mijn grote verbazing was Laval gesloten.
Niet zomaar gesloten evenwel. Het had er alle schijn van dat de winkel ofwel verhuisd is ofwel gewoon gestopt is. Weet niet in hoeverre dit in modelbouwland annex autosportland bekend is, maar op mij kwam dit als een lichte schok over.
|
||||
|
||||
Quote:
Maar medio vorig jaar heeft de brave man blijkbaar beslist om het gedeelte "modelbouw" af te stoten want toen was het nog enkel een kruidenierswinkel. Nu is blijkbaar ook deze activiteit gestopt? Of bedoel je dat er geen modellen meer te koop staan Mario? |
|
||||
|
||||
Volgens mij is de winkel gewoon compleet toe of zijn ze grote werken aan het doen aan het interieur.
Voor de ramen en vitrines hingen witte lappen stof zodat je niet kon binnenkijken. Er hing niet het minste woordje van uitleg of zo.
|
||||
|
||||
Laval
In het Ardennes-Bleues Week-end ben ik er ook even gaan piepen ...
Quasi alles was weg. Wat er wel nog stond waren enkele (10-tal) DieCast modellen van Maisto. Op de vijftal grote vitrinekasten -zowel beneden als op het tussenverdiep- stond "A Vendre". De ietwat oudere dame vertelde me dat de winkel geen modelbouw meer verkocht. Dat was inderdaad duidelijk ! Een huis of vier verder ben ik dan maar even gaan kijken voor enig 1/24 plastic, maar ook daar was het niet veel soeps. Enkele standaard dozen en dat was het. Voor de 1/43 liefhebber daarentegen ... schoon wielen : Talbot Sunbeam Rally (IXO) - Ford Focus Duval Monte - ... 555 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|