|
|
||||
|
||||
top5 van favoriete gebouwde wagens
Hallo denk dat dat leuk kan zijn als iedereen eens zijn top 5 van favoriete auto's dat hij al gemaakt heeft hier te plaatsen. Het idee is van een ander forum en lijkt redelijk te werken
Ik zal beginnen 1 subaru van petter solber van monte carlo 2 mitsubishi lancer evo7 van patrick snijers van condroz 2004 3 subaru impreza wrc 2002 van rousselot van rallye cour de france 4 mitsubishi lancer evo7 snijers ypres rally 2004 |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik stuur binnenkort ook eens een top 5 in...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Sennake; 21-02-2006 at 23:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ah okey, geen probleem. Dacht even dat het de bedoeling was om dat samen in 1 thread te doen. Foute opvatting dus, maar ik maak zeker en vast een eigen gallerij aan. Thanks voor de info ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
@huudo,mijn tread's van -mitsbischi lancer evo6 tommi makinnen -ferrarri f430 -toyota celica 4wd -lancia delta integralle word dat ook nog in mijn deze tread geplaatst of niet ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Eens je model helemaal klaar is, maak je een splinternieuwe thread aan met de foto's van het afgewerkte model, en die thread plaats je dan in jouw eigen galerij. Het vraagt van iedereen wat meer discipline, dat beseffen we, maar op de lange duur is het een zeer goed en overzichtelijk systeem, en kan iedereen die in de toekomst de foto's zoekt van een bepaald model, het veel gemakkelijker vinden. |
|
||||
|
||||
Ik zou je trouwens aanraden om de 5 top-modellen die je hier geplaatst hebt, op te splitsen in 5 verschillende vitrine-threads, die telkens de naam dragen van het model dat erin te bezichtigen is. Want de titel zoals hij er nu staat zal later nooit nog verwijzen naar de mooie modellen die er toch in te zien zijn...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|