|
|
|||
|
|||
primer
Kan mij iemand een heeeeeel goede primer aanbevelen ?
Ik gebruik meestal die van Motip, maar ik vind die nogal grof? |
|
||||
|
||||
Ik gebruik altijd die van Tamiya. Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Ooit heb ik die van Alclad eens geprobeerd, maar ik merk geen verschil. Zodus ...
|
||||
|
||||
Ik gebruik al jaren die van Tamiya en tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.
Is verkrijgbaar in wit en grijs.
|
||||
|
||||
Hier ook al jaren primer van Tamiya, zowel de witte als de grijze. Nog nooit problemen mee gehad.
|
||||
|
||||
Werkt de TAMIYA ook op metaal? Ik heb al meegemaakt dat hij terug loskomt als ik er de tape aftrek van de bovenlaag ondanks dat hij goed ontvet was.
Groeten WALTER. |
|
||||
|
||||
Geen idee, dat zullen we moeten vragen aan de mannen die al metalen modellen hebben gebouwd. Zo hebben we er wel een paar.
|
|||
|
|||
alleen maar goede woorden over Tamiya , dan gebruik ik die dus ook maar op mijn volgende modellen , thankx mannen.
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik alleen de witte en grijze van Motip en nog nooit problemen gehad
|
|
|||
|
|||
Flame, en welke lak spuit jij daar dan over, ook Motip ?
en kan men daar ook lak overspuiten van Tamiya bv ? |
|
|||
|
|||
worden de onderdelen eerst geschuurd voordat de primer gezet word of gewoon ontvetten en op de gladde ondergrond primer, en hecht hij dan genoeg ?
|
|
||||
|
||||
Ik slis en spuit alles met Motip,ook vernis
|
|
|||
|
|||
ook over de decals Flame ?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Sorry
|
|
||||
|
||||
nu heb ik een probleem , ben bezig met een wagen en de primer blijft visogen hebben , is nu al 2x opgekuist en dan geschuurd en ontvet (lauw sopje met detergent van een goed merk )
gebruik schuurpapier van korrel 1200 dreft met sponje uitdrogen met keukenrol en natuurlijk dan grijze motip erop en dan heb ik troubels , het is nu de 3x dat ik zoeen wagen maak maar de eerste x dat ik zoveel problemen heb ermee iemand suggesties |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|