|
|
||||
|
||||
Referentie foto's gezocht
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar foto's van de Marlboro Renault 5 Turbo van Alain Prost en J.M. Andrie van 1982 Rally Du Var. Ik heb er al enkele gevonden maar alleen van een zijde. Hier heb je al enkele foto's zodat je weet waarover het gaat. Hopelijk komt er iets uit de bus groeten, Lesley Last edited by eyckles; 21-05-2011 at 21:38. |
|
||||
|
||||
Verder dan hieronder kom ik (nog) niet. De achterkant had je al wel gevonden neem ik aan?
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 21-05-2011 at 21:47. |
|
||||
|
||||
Ik heb ondertussen nog eens het net afgezocht en heb foto's van alle kanten van de auto.
Lesley |
|
||||
|
||||
Beste Lesley,
In m'n archief stak er ook nog wel wat (onder andere ook iets in de gracht.... als F1 piloten rally's willen gaan komt dit meestal niet goed...). Ik heb dit model ook op m'n verlanglijstje staan, heb jij de nodige decals? (ik dus nog niet... ). Als je nog andere beelden hebt wil je ze dan even doorsturen .... Groeten, Petter |
|
||||
|
||||
Hey Petter,
Nee ik heb de nodige decals niet. Studio27 heeft zo'n set uitgebracht, maar is nergens meer te vinden. Ik heb gevraagd aan Starmodel of hij deze wou maken en heb hel dan ook de nodige foto's al gestuurd. Lesley |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|