|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 18 april 2014
Voilą mannen, de volgende meeting kondigt zich aan, en welbepaald op vrijdag 18 april.
Waar: Brasserie Savarin te Bolderberg (Heusden-Zolder) Aanvang: 20 uur Agenda: -Afhandelen van de vitrine-kastjes klikkerdeklik -nabeschouwing Dortmund door onze reporter Eyckles -Voorbeschouwing en afspraken ivm Moveleo op 4 mei '14 -Bespreken van deelname aan beurzen naar de toekomst toe, vooral najaar -ideetjes opdoen voor onze laatste meeting van 't jaar - - Als er mensen zijn die nog iets aan de agenda willen toevoegen, laat het hier eventjes weten. Bij deze zal ik me dan eens als 2de aanmelden, vermits Serge heeft laten weten a.s. vrijdag aanwezig te zijn met zijn hele upgrade-spullen. -Serge V. -Nismo (met centjes) -TvD -Eyckles -FRED65 (opgeladen) -Sennake (volgeladen) -EtronQuattro07 -Bart P. -Wanneke -Loixrallyfan -Joka-1 -Dominique -BSmodels -Patsche - - Tot vrijdag
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-04-2014 at 18:31. |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn!
|
||||
|
||||
Ikke ook. Tot dan
|
|||
|
|||
Zal er zijn , met volledig opgeladen batterijen :-)
|
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn, en ik breng behalve een halve camion vitrinekastjes ook alle bestelde kits mee waarvan de gegadigden me gevraagd hebben om ze voor hen te reserveren. ik hoop dan ook dat deze 'klanten' zullen opdagen en ook de nodige centen zullen meebrengen
Last edited by Sennake; 14-04-2014 at 11:35. |
|
||||
|
||||
Aanwezig.
|
|
|||
|
|||
ja weer feesje aanwezig
|
|
|||
|
|||
ook al even vooruit blikken op wec 2014 spa francorchamps
|
|
|||
|
|||
Aanwezig met geld !!!
Als er iemand zich geroepen voelt om eens een F1 wagen in schaal 1/20 mee te brengen, laat je dan zeker niet tegenhouden. Ik zou graag zo'n kunstwerkje ( Lotus 99T Honda ????? ) van dichtbij bekijken Last edited by Bart P; 14-04-2014 at 21:26. |
|
|||
|
|||
en men ruchke und de 911 GT 2
|
|
||||
|
||||
Ik breng ook een aantal kits mee.
|