|
|
||||
|
||||
decals
Bestaan er decals van race wagens uit de Belcar ??? Want ik wil eens een porche of BMW maken
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet voorlopig enkel voor de Corvette. Misschien moeten we Marc Dantinne (de fabricant van die decals) eens aanspreken over Belcar-decals. Ik denk dat ook de Porsche die je hieronder ziet als "transkit" op 1/24 bestaat.
|
|
|||
|
|||
idd, Renaissance heeft deze transkit in hun gamma
|
|
||||
|
||||
zalig, maar waar kan ik die transkits vinden ? In iedere modelbouw winkel ?
|
|
||||
|
||||
Ah ok maar Westouter is wel ver van bij mij thuis Maar ik zal wel zien wat ik kan doen
|
|
||||
|
||||
Dichter bij huis wellicht is Huy.
Hier verkopen ze de winnaar van de 24hr Francorchamps als transkit. Porsch 911 GT3 RS Winner 24H Francorchamps 2003 |
|
||||
|
||||
BMW, aangezien wij niet te ver van elkaar wonen kunnen wij misschien eens afspreken om tesamen te rijden?
Ik was toch van plan eens tot daar te gaan, gewoon uit nieuwsgierigheid. |
|
||||
|
||||
Quote:
Stuur anders een PB als je meer info wilt (dan zoek ik ff verder naar z'n adres of zo) |
|
||||
|
||||
Quote:
rue du Cimetière 4 B - 4451 Voroux-Liers Tel + fax 0032(0)4/278.24.41 minimodel@tiscali.be website : www.minimodels.be (Ik neem foto's voor de bouwbeschrijvingen van zijn modellen) |
|
||||
|
||||
Voila, Dat wou ik dus zoeken.
En wij (ver)kopen zijn modellen (door). |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou wel leuk zijn maar misschien mag ik niet van mijn ouders |
|
||||
|
||||
BELCARDECALS,
Ik bouw zelf BELCARAUTO's op 1/43 en bezit ongeveer een 80 tal verschillende decals die ik zelf ontworpen heb.De modellen zijn van verschillende merken wao BMW,FORD,PORSCHE,VOLVO en nog vele andere.Ik ken ook nog andere BELCAR liefhebbers die ook zelf modellen bouwen. BELCARGROETJES WALTER |
|
|||
|
|||
Hoe maak je zelf de decals? Welke printer gebruik je?
Groeten Peter
|