De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 05-06-2007, 23:12
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

Fia Wtcc 2007 Brno

Ballastgewichten :
zie http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtop...7869&start=150

Favorieten : Jörg Müller, Huff, Tarquini : als't nu weer nagel op de kop is mag je me 2 lottoformulieren bezorgen : 1 voor u en 1 voor mij ...

Last edited by Bugalfa; 05-06-2007 at 23:21.
Reply With Quote
Old 16-06-2007, 21:44
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Ik had nog op Porteiro willen gokken... Chevy's ontgoochelen en Thommo verbeterde niet z'n 1e rondje... vreemde qualifying . Hoge compressie bij Gené schijnt wel te werken .
Reply With Quote
Old 17-06-2007, 13:04
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Ik vond Corthals niet de hoofdschuldige van Priaulx sortie : Menu of Larini tikte Andy eerst aan waardoor hij tegen PYC aanbotste .
Thommo 9e... juist niet hè . Start race 2 wordt wel chaotisch verwacht ik : Menu op pole voor Tarquini, Gené, Yvan & Larini : dat zijn 4 voortrekkers met daarachter Farfus, Zanardi, Jörg & Porteiro dat zijn 4 achterwielaandrijvers bij 'n staande start...
Reply With Quote
Old 17-06-2007, 13:15
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Het was andersom: Iemand tikte PYC op zijn linkerachterwiel, waardoor hij naar buiten schoot en Priaulx raakte. Maar inderdaad niet zijn schuld.

Zal interessant worden voor Race 2 inderdaad
Reply With Quote
Old 17-06-2007, 13:36
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Pedala verrast me weerom aangenaam trouwens, die was ook de snelste in de Warm-up ... Als er bij de staande start gerommel komt zou die samen met Thompson wel eens kunnen profiteren na bocht 1 als de Bmw's daar de 4 voortrekkers komen bedreigen zijn ...
Reply With Quote
Old 17-06-2007, 17:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Pffffff, last gehad van het F1-TV syndroom.........slapie, slapie gedaan
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-06-2007, 18:45
kartboyke's Avatar
kartboyke kartboyke is offline
De Paddock Regular

Angry

Ik krijg het dit jaar enkel maar meer en meer op mijn systeem ivm die stomme regeltjes dat de fia elke wedstrijd weer invoert omdat bmw zijn werk te goed gedaan heeft en bmw nu eenmaal een goede wagen is.
Volgens mij zijn ze stilletjes aan hun eigen graf aan het graven want ik denk niet dat bmw dit gaat blijven pikken.
Daarstraks hoorde ik dan weer vallen dan seat de toelating van de fia had gekregen om een platte bodem te steken dit omwille van hun slechte aërodynamica.
Waar ben je dan nog mee bezig? Waarom moet je nog testen en evoluties maken en vooruitgang boeken als het toch geen nut heeft, alles wordt teniet gedaan door zulks beleid.
Het plezier is er voor mij een beetje af, prachtige wagens, allemaal, zowel de seat als de bmw als de alfa en elk hun goede en slechte kanten, de ene heeft al wat beter werk geleverd tijdens de testperiode als de andere, maar de organisatie wilt koste wat het kost de uitslag manipuleren.
Dat vindt ik enorm spijtig.
Old 17-06-2007, 21:56
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Wink

De Winnaar van't WE heb ik voor de 3e keer op rij goed (Valencia Thommo, Pau Farfus en nu Jörg) ik ga de lotto invullen...
Reply With Quote
Old 17-06-2007, 22:05
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by kartboyke View Post
Daarstraks hoorde ik dan weer vallen dan seat de toelating van de fia had gekregen om een platte bodem te steken dit omwille van hun slechte aërodynamica.
Sorry om wat realistisch te zijn, maar de platte bodem van Seat is hooguit een symbolische toegeving. Met de rijhoogte van de wagen helpt de platte bodem echt wel niks om topsnelheid te verhogen
Reply With Quote
Old 18-06-2007, 06:17
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

binnekort zien we ook rydell terug in het wtcc.. niet bij seat, maar in een 4de chevy ! (het is wel alleen maar vooe de race in anderstorp)

http://www.racing1.de/web/tw_em/arti...?newsID=11877&

de races op brno waren echt voor bmw weggelegd.. larini toch weer punten voor chevy kunne pakken en hij staat nu 4de in t klassement
spijtig dat menu dat contact had met zanardi..
Reply With Quote
Old 18-06-2007, 22:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Tijdens het “FIA WTCC Magazine”, dat aanstaande dinsdag, 19 juni, van 23.00 tot 23.30 uur wordt uitgezonden via Eurosport, zal speciale aandacht worden besteed aan Olivier Tielemans, één van de twee Nederlandse coureurs in het FIA WK Toerwagens.

persbabbel OT
Mwoah..........daar is op zich niks mee, de liefhebber laten kennis maken met deelnemers uit de spelonken van het WTCC

FF verderop:
Quote:
“Eurosport is als zogeheten ‘host broadcaster’ en mede-initiatiefnemer bijzonder actief in het WTCC”, vertelt Tielemans. “Niet alleen worden alle races live uitgezonden, ook rondom de race-evenementen heen wordt er veel gedaan, zoals het FIA WTCC Magazine, een uitzending van een half uur waarin diverse achtergronden van het kampioenschap belicht worden. Ik ben er wel blij mee dat er dit keer speciaal aan mij aandacht besteed wordt. Dat is natuurlijk ook mooi voor mijn enthousiaste sponsor Easy LIFE Investments.”

zelfde persabbel OT
Ok, dan weten we precies hoe de vork in de steel zit
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 19-06-2007, 15:16
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gwyllion View Post
Sorry om wat realistisch te zijn, maar de platte bodem van Seat is hooguit een symbolische toegeving. Met de rijhoogte van de wagen helpt de platte bodem echt wel niks om topsnelheid te verhogen
De vlakke bodem heeft de Leon toch al sinds het debuut van deze wagen in 2005?
Reply With Quote
Old 19-06-2007, 16:13
Bramzel's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Ok, dan weten we precies hoe de vork in de steel zit
Denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, dergelijke specials houden ze over alle rijders. Zanardi, Coronel, Thompson, Muller (J & Y), ik heb ze bijna allemaal al wel eens langs zien komen. Niet meer dan logisch dus dat ook Tielemans eens aan bod komt.
Reply With Quote
Old 19-06-2007, 22:26
kartboyke's Avatar
kartboyke kartboyke is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
De vlakke bodem heeft de Leon toch al sinds het debuut van deze wagen in 2005?
Er werd zondag nochthans gezegd door de comentator van eurosport dat ze deze toelating hadden gekregen vanwege zijn slechte aerodynamica.
En jawel, dit doet wel iets, als je uw luchtstroom vlakker kan laten lopen en een beetje kan sturen.
Als dit echt niets zou doen, denk ik niet dat ze in zovele autosporttakken deze vlakke bodem gebruiken hé, zou zonden zijn van de kosten ....
Old 19-06-2007, 23:12
Bramzel's Avatar
De Paddock Regular

Dat hebben ze ook gekregen, alleen was dat begin vorig jaar al.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules