De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 30-08-2008, 23:54
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Brecht View Post
Spectaculaire foto's van de brandende Ginetta #350 op 24u.be gemaakt door Stefan Coppens
Jawadde, van een inferno gesproken seg!! Een geluk dat er geen gewonden zijn gevallen.
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 00:51
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

G&A Mosler geslipt en de muur ingegaan net voor de bolderbergbocht, stond er toen net. Hij is kunnen doorrijden tot in de jochen rindt, maar terwijl hij de bolderbergbocht in wou gaan, is er ook nog een ginetta geslipt.

Heeft even geduurd vooraleer er een safetycar kwam, terwijl daar een oliespoor of iets dergelijks was, want waren nog een paar wagen die moesten corrigeren.

Ook chapeau aan de marchalls die met hun pillampjes de brokstukken moesten gaan zoeken!

Last edited by RKG; 31-08-2008 at 00:52.
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 11:33
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

artikel in het belang van limburg.interview met patricia indekeu.

Quote:
Waarom staan zaterdag er maar 27 auto's aan de start?

Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit.Maar op een mooie meeting als deze is het jammer dat die extra kwantiteit er niet is.

Heeft zij nu nog altijd niet door dat ze kwantiteit konden hebben?
En over de kwaliteit. Er rijden nog maar 19 wagens rond momenteel.

Voor volgende jaren staat sro nog in voor de 24uren. Zouden ze zo slim zijn om het terug te mixen?

Last edited by guntha; 31-08-2008 at 20:40.
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 11:57
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Als de formule hetzelfde blijft de komende jaren zien ze mij alvast niet meer
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 12:04
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

ja watte was is me da voor een zwakke bedoeling..
die gt3's zouden het op sprintjes moeten houden..
laat dan de 24h door een ander kampioenschap gebruikt worden zou ik zeggen, misschien is de 12h van spa meer iets voor de gt3's..
als de gt3s nu betrouwbaar zouden zijn, dan was het geen probleem dat ze met zo weinig op de grid stonden..

Last edited by smiley; 31-08-2008 at 12:05.
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 12:53
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Ik ben thuis gebleven. Voor zo een wanspektakel krijg je met de echt de deur niet meer uit. En ik denk dat de afwezigen deze keer overschot van gelijk hebben. Volgens de liveresults rijden er op dit moment nog slechts 18 wagens rond.

En wat de uitlatingen van Patricia Indekeu betreft; wat moet je daar nog aan toevoegen? . Dat is toch struisvogelpolitiek van het allerhoogste niveau. Die mevrouw mag meegaan met de IOC-bobo's die halsstarrig blijven verkondigen dat er met de mensenrechten in China niets aan de hand is.
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 12:56
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
Door het euvel van ProSpeed is NGT de nieuwe leider, met achter hen de MBM Porsche en de RKR Viper.
Alsjeblieft zeg, dan mogen we al niet meer reageren op Pitstop.tv, zorg er dan toch gewoon voor dat er geen bullshit in je artikels staat!

Last edited by Grig-O; 31-08-2008 at 12:57.
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 13:16
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Alsjeblieft zeg, dan mogen we al niet meer reageren op Pitstop.tv, zorg er dan toch gewoon voor dat er geen bullshit in je artikels staat!
Alsjeblieft zeg, begrijp eens dat mensen zich kunnen vergissen en zeker als deze vanaf 't begin, en dan spreek ik vanaf woensdag al ter plaatse zijn in Zolder.

Iedereen is hier moe hoor. Het is ik weet niet hoe warm buiten en koud hier in het perscentrum. Iedereen, de meeste toch, zijn doodop en dan ga je zo beginnen. Als je er zo over valt ga dan gewoon altijd maar naar een andere website é. Of doe het misschien zelf en dan kunnen we eens zien of dat je ook geen fouten kunt maken.

Mvg
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 15:17
Lender's Avatar
Lender Lender is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Rond 10 uur deze morgen is de pitbike (Chinees merk, in de kleuren van PK Carsport) van Bert Longin gestolen... mensen die getuigen waren van deze diefstal kunnen contact met ons opnemen via het contactformulier. De tipgever wordt beloond!
Verdorie zeg
Old 31-08-2008, 15:21
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie

Is er ergens live stream te bekijken?

Thx,
Net

Last edited by Netforce_1; 31-08-2008 at 15:21.
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 15:44
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Netforce_1 View Post
Is er ergens live stream te bekijken?

Thx,
Net
op la deux zenden ze live uit
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 16:19
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Lender View Post
Verdorie zeg
Ja idd, die diefstal van die pitbike... Dat zijn de mensen die de boel verzieken en ervoor zorgen dat je binnenkort helemaal nergens meer in de buurt kan komen.
Wat is er nu zaliger dan in die tenten van de historics rond te kijken en gewoon alles mee te kunnen volgen. Dat is voor mij de essentie van een paddock
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 16:41
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Ha, heb gisteren het brommertje nog zien staan en gedacht, ze zouden het eens moeten pakken en weg is hij. Die van AK stond er ook maar verloren bij.

Inderdaad heel erg maar er moet maar 1 zo rondlopen hé.

Anyway, grats aan Ward, Bart, Ruben en "Heinz" voor hun overwinning.
Ben paar keer langs geweest in hun box en had het nooit gedacht.
Sterke race en laat ons hopen dat volgend jaar er weer een open 24H is waar er veel meer wagens (40-50) aan de start komen.
Nu was het povertjes, daarom dat ik zaterdag geweest ben, zondag moet je je tevreden stellen met de restjes.

Reply With Quote
Old 31-08-2008, 16:43
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Alsjeblieft zeg, begrijp eens dat mensen zich kunnen vergissen en zeker als deze vanaf 't begin, en dan spreek ik vanaf woensdag al ter plaatse zijn in Zolder.

Iedereen is hier moe hoor. Het is ik weet niet hoe warm buiten en koud hier in het perscentrum. Iedereen, de meeste toch, zijn doodop en dan ga je zo beginnen. Als je er zo over valt ga dan gewoon altijd maar naar een andere website é. Of doe het misschien zelf en dan kunnen we eens zien of dat je ook geen fouten kunt maken.

Mvg
Ja ja, alleen anderen maken fouten en krijgen dan bakken kritiek over zich heen (van Joost en Peter). Alle respect voor pitstop.tv en hun fijne werk maar ook zij moeten opmerkingen kunnen verdragen. Ik heb één keer iets geschreven en ik mocht al direct gaan 'vissen' van Joost! En ik kan helemaal ni vissen...

De 24u dan: ik ben voor het eerst in vele jaren thuisgebleven en heb de race dus 'virtueel' gevolgd. Daar is ook niks aan. Volgend jaar ben ik er gewoon terug bij, al wat rijden ze met fietsen en gocarts...

Last edited by Jakke.be; 31-08-2008 at 16:43.
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 16:47
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post

Mvg
Ik ben die mensen meer dan dankbaar, en kan dan ook begrijpen dat ze -na al die uren- zich vergissen in de tussenstand, of spelfouten beginnen maken. Ik vind echter dat, wanneer teamnamen meerdere malen verkeerd geschreven worden, hierover een opmerking moet gemaakt worden.
Spijtig genoeg kan dit niet meer op pitstop zelf, dan was het allemaal veel eenvoudiger geweest..

Last edited by Grig-O; 31-08-2008 at 16:48.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)

Posting Rules