|
|
||||
|
||||
Ik heb twee suggesties:
- Stop je het model na het dreftsopje ook even in water om af te spoelen? - Laat je het model ook drogen na het afdeppen? Ik laat die altijd een paar uur in het zonnetje staan...
|
||||
|
||||
ja hoor ik spoel die zeer goed af , ja ; natuurlijk drogen op de vensterbank maar toch heb ik dit probleem
|
|
||||
|
||||
Quote:
Op deze manier doe ik het al jaren en nog nooit problemen gehad.
|
||||
|
||||
doordat ik alleen maar modellen in zamac nog doe , gebruik ik motip , is nu een uitzondering op de regel dat ik een resine maak , maar denk dat de enige oplossing zal zijn een tamiya primer bus halen
|
|
||||
|
||||
Resin Primer
Quote:
Er bestaat nochtans ook een speciale "Surface Primer for Resin" van Gunze. Zelf heb ik ze nog niet gebruikt, maar het loont misschien de moeite deze eens te gebruiken en uw ervaringen te delen. Hoe dan ook zou ik eerst voorzichtig ontvetten. Regards, 555
I love the smell of plastic in the morning ... Last edited by HF_INTEGRALE; 10-01-2009 at 18:39. |
|
||||
|
||||
deze primer is zeer goed voor resine , zie net dat ik in mijn lijst van gebruikte producten dat al eens gebruikt heb .
en moet zeggen , dat zou ik direct opnieuw kopen , of beter ga ik nu kopen |
|
||||
|
||||
Ik wist niet dat het over resine-modellen ging, waarvoor mijn excuses.
|
||||
|
||||
Quote:
mijn excuses , had het niet vermeld in mijn 1ste post , ga straks naar domino |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|