![]() |
|
|
||||
|
||||
Ha, eindelijk nog eens een update, en dan zeggen ze iets van mij
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
mooi! Benieuwd naar het wheateren..
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Alles is nu voor zo'n 95% klaar. Rest mij nog de antenne te monteren en wat PE sluitingen op de Peugeot en een klein ditje en datje.
Het figuurtje heb ik voorzien van wat kleine stukjes dun lood, om zo de emblemen op zijn pet en overall na te bootsen. Deze waren al wel aanwezig op het figuurtje van GF maar dan liggen deze emblemen er wat meer op zeg maar. Ook de riempjes/klittenband sluitingen rond de polsen en de nek heb ik hiervan gemaakt. Het figuurtje moet nog wat decaltjes krijgen en vast gezet worden op de ondergrond. Onze Bruno met wat MaskOil op zijn handen en gezicht. Bruno word gepreshaded met wat Tamiya XF-64 RedBrown. Dit alles was voor mij de eerste keer en de strepen moet je ECHT van heel dichtbij airbrushen anders worden deze veel te breed. Het gezichtje heb ik ook voor het eerst gedaan en is heel leuk om te doen maar wel moeilijk. Maar ik vind dat ik er best wel in geslaagd ben al zeg ik het zelf. D'n Bruno na het overall-witspuit-sessie met Tamiya XF-2. Zijn strepen op z'n overall en schoenen gespoten met Tamiya XF-8 met wat druppeltjes XF-2 er doorheen. Beetje wazige foto snel gemaakt op het aanrecht.
![]() Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 16-01-2015 at 22:04. |
|
||||
|
||||
Wat rappe keuken foto's, wanneer ie klaar is maak ik zeker nog wat buiten plaatjes.
|
|